BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 2, 2010

Satu Bentuk Diari ; Hatiku Berkata




Gembira rasanya apabila dapat tahu yang dia juga sama. Bukan pattern aku jenis yang lupa pada peristiwa lama. Cuma kadangkala perasaan sunyi perlu ada penemannya. Kisah dulu antara Ogos 2007 sampai Mac 2008 memang singkat bagi sesuatu perkara. Tapi perkara inilah yang buatkan aku sampai 2010 memandang kaum Hawa dengan penuh prasangka. Memedihkan diri dan hati apabila si dia(yang dulu) lari kepada rakan hamba. Tapi jangan risau, dendam kesumat aku bukan untuk engkau(kawan). Cuma kepada dia yang mungkir janji. Hubungan hanya 210 hari sedangkan janji sehidup semati. Apa-apalah. Serius bukan kau yang salah. Cuma bila kau buat aku serba salah, perempuan lain pun aku anggap salah.

Buat yang kini. Terima kasih kerana sudi. Aku tak pernah jangka yang aku sudi kau temani. InsyaALLAH aku akan berubah kali ini. Mengubah janji kepada realiti. Mungkin terlalu awal untuk confirmkan segalanya. Empat tahun know you memang aku suka. Mungkin kali ini baru rapat tapi aku rasa best gila. Lagi-lagi bila dapat tahu kau memang beria akan hajat seorang manusia. Mengatakan OK pun dah kira baik bagi soalan yang aku simpan dari bulan pertama. Tapi, aku tak lupa harapan keluarga. Cuma aku harap, kejayaan dapat sama-sama kita garap. Sekian.

buat mak, abah, akak, abang, ayah, dan kau;terima kasih kerana sayangkan aku

0 respon: