BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 25, 2009

UTUSAN PERTAMA


Salam buat semua...

Hari ini aku punya sesuatu untuk ditulis. Bukan isi, tetapi tempat untuk menulis. Rasanya macam punya satu diari yang dibaca orang ramai. Ini baru hak milik aku. Kalau di blog debat, aku menulis untuk orang lain baca. Harap2, yang membaca dapatlah beri aku sedikit sebanyak ilmu dalam 'blogging' nih. Nak selalu upgrade/type new post hari2 memang tak dapatlah. Yang aku dapat cuma menulis sekali sekala, lagi-lagi kalau di sekolah, seminggu sekali lah jawabnya.

Ucapan terima kasih kepada Cikgu Shahnun atas pengenalan blog yang membuatkan aku teringin berkarya, walaupun karangan tak berapa hebat. Sekali lagi aku berharap, adalah mana2 pihak yang nak tolong aku, sebab aku ni agak buta IT. Baiklah, sekian sahaja.

0 respon: