BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 5, 2011

Suasana


Salam. Lintas langsung dari sini. Pengalaman seminggu di sini agak menarik. Macam-macam ada-dekat rumah lah, not here. Kalau dekat rumah, ada Giant, Tesco dan lain-lain, di sini ada Tunas Manja(manja gitu) dan Pantai Selamat(not a name of a beach okay, kinda Billion kot. huhu) Tapi, dekat sini ada pasar sehari (10am-10pm) yang pastinya tidak ada di tempat tinggal. Seronok juga, suasana pasar di siang dan malam hari.

Jadi, sekarang pun berharap pada ihsan rakan yang punya netbook, memadai untuk online dengan gunakan 'dengan wayar' yang ada dalam setiap rumah. It's quite a good medium for a student like us to surf for the internet, because it's quite good in approaching the web.

Dalam minggu lepas, ada senior kata, tiada halangan kekalkan biasiswa yang menuntut penggunanya mendapatkan CGPA >3.00. Sebabnya, kondisi di kawasan ini. Mungkin akibat terlalu berbangga dahulu saat tinggal di ibu negeri Ipoh, dikurniakan tempat yang begitu unik kini sudah memadai untuk belajar, Alhamdulillah.

Jadi, akhir kata, Assalamualaikum.

p/s:banyak idea, sedikit cerita, mudah fikirkan, tetapi, sukar gambarkan dengan kata.

4 respon:

Anonymous said...

pergi tunas manje, murah k0t

Haziq Janudin said...

bukan pantai selamat lagi ok ke? huhu

izzatyshahirah said...

i tough u amik law..but then u amik bussines..pape okay..gud luck in everything u done..

Haziq Janudin said...

cik izzaty, we cant expect what will happen to us. therefore, i just took the offer as it is some little reward from Allah to me;)