BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 4, 2010

Hari Sukan!




Lupa nak cerita, gambar dalam blog Hexa memang menggambarkan aq sebagai seorang yang mangko dalam tarik tali. Jawapannya, salah sama sekali. Haha...


Hal ini demikian kerana, house Yellow kalah. Bangang. Orang lain expect Yellow boleh champ tarik tali asbab ramai budak-budaknya yang berbadan musat. Tapi apa boleh buat, takda rezeki.

Ada yang berkata bahawa Yellow tidak miliki strategi yang berkesan. Apa dia? Depa kata, patutnye aq yang jadi angker(betoi ka ejaan nih?), hak yang dudok blakang skali lah tu. Agak kembang jugek. Haha... Nampak sangat ada antara ahli Yellow tidak percaya pada aq. Aqagak down la sebab depa tak bagi aq jd last. Tapi perkara dah lepas, dan aq taw depa pun menyesal sebab perkara tu. Namun aq tetap sayang Yellow!

Nak dijadikan cerita, pada petang sebelum tarik tali bermula, Sadin yang merupakan sprinter Yellow (Zul Fikri;housecaptain) yang diakui manusia terpantas di STAR, telah ditolak penyertaannya walaupun dia dah jelas menjadi johan acara 200m(tak silap). Beron gile ah... Ramai saksi cakap, Sadin dulu baru Nas. Tapi, disebabkan wujudnya perasaan hasad cikgu-cikgu Red, nama Sadin yang first di'cancel'kan! Bapak down nye. Aq tak paham, nape ramai cikgu dengki sangat dengan Yellow, walhal kami takdalah hebat sangat dalam sport. Harapkan Sadin sorang je yang dapat pingat dalam acara sprint.

Sedih gila. Tambahan lagi, kata orang, wujud spekulasi yang perlawanan Yellow ngan Red dalam tarik tali, ada peliknya. Hahah. Duniawi... Lantak pi lah...

Anyway, gud lark untuk Red yang dah semakin banyak mengumpul emas dan rumah2 yang mengekorinya. Selamat bersukan!

-aq yg escape rehearsel sukan. haha.-
-9.39 am-

0 respon: